בונים קמפיין

כמי שכתב על מימון המון בעיתון ומדבר הנושא כל שבועיים בטלוויזיה, אמור להיות לי הרבה ידע על איך בונים קמפיין מימון המון. ויש לי המון ידע תיאורטי, וגם לא מעט ניסיון מעשי, אבל במובנים מסוימים זה לא משנה: זה מלחיץ לבנות קמפיין מימון המון.

האם התיאור יגרום לאנשים להשקיע? האם ירצו את התמורות? מה שכחנו? מה הזנחנו? יש בכלל טעם בגרסה באנגלית להוצאה לאור של ספרים בעברית? 

וזה עוד לפני שהגענו אל הסרטון. האם היינו צריכים לחפש את הכסף לשכור חברה מקצועית? יש חברות שמתמחות בזה, ואז הסרטון היה בעל פוטנציאל ויראלי ואיתו הקמפיין. 

אני מאמין בקמפיין שאנחנו בונים. אני חושב שזה שהתמורות המרכזיות עליהן הוא בנוי הן הספרים שלנו זה נכון ומתאים. אם לא תרצו את הספרים שלנו, מה הטעם לפתוח הוצאת ספרים? אבל זה לא הופך את זה לפחות מלחיץ.